Benut fiscale kansen optimaal

Geen zin om te lezen? U kunt ook direct contact met ons opnemen, dan helpen wij u graag persoonlijk verder.

Fiscale wet- en regelgeving kan complex zijn en de regels op dit gebied veranderen nogal eens. Wij snappen dat u geen tijd (en waarschijnlijk ook geen behoefte) heeft om op de hoogte te blijven van alle actuele verplichtingen op dit gebied. U heeft nog wel meer te doen.

De meeste ondernemers worden niet heel enthousiast van fiscaliteit. Veel verplichtingen met administratieve rompslomp en fouten kunnen grote consequenties hebben. De meeste van onze opdrachtgevers vinden dit niet het meest spannende onderdeel van hun bedrijfsvoering. Wij beleven dat anders en fiscale verplichtingen behoren nou eenmaal tot de realiteit van het bedrijfsleven.

Daarnaast zijn er vele mogelijkheden om de te betalen belasting te minimaliseren. Het goed in beeld hebben van uw fiscale positie kan daarom een hoop opleveren.

Wij onderzoeken daarom altijd de meest optimale fiscale positie voor onze opdrachtgevers. Daarbij kijken we continu vooruit om vervelende verrassingen te voorkomen en kansen optimaal te benutten.

De formele afhandeling van fiscale zaken, vraagt doorgaans veel tijd en is het van groot belang dat die afhandeling correct wordt gedaan. Fouten op dit gebied kunnen vervelend uitpakken en zijn vaak te voorkomen. Belangrijk is om te weten dat wij vaker met dit bijltje hebben gehakt.

Voor de belastingdienst zijn wij het aanspreekpunt van onze opdrachtgevers. Alle van toepassing zijnde aangiftes worden tijdig door ons verzorgd en wanneer er onverhoopt een geschil met de belastingdienst ontstaat, behartigen wij uw belangen, zodat u gewoon verder kunt.

Heeft u vragen met betrekking tot uw fiscale situatie? Neem gerust contact met ons op. Samen gaan wij ervoor zorgen dat u fiscale kansen optimaal benut en daarbij zo min mogelijk risico loopt.

Meer weten? Vul onderstaand formulier in en wij bellen u binnen een dag terug.




  • Introductie met een bak koffie

    Allereerst zullen we tijdens een persoonlijk gesprek bij ons of bij u op kantoor, de opdracht voorbespreken. Hierbij nemen we onder anderen de relevante ontwikkelingen door, de ambities van uw organisatie, uw persoonlijke ambities, etc. Op deze manier krijgen wij een goed beeld van de werkelijke opdracht en wat u wilt bereiken.

  • Uitvoeren van de opdracht

    Nadat u akkoord heeft gegeven dat wij de opdracht voor u zullen uitvoeren, hebben wij van u enkele stukken nodig. Wij laten u weten wat de op te leveren stukken zijn in dit stadium. Zo nodig plannen we (nog) een bezoek bij u.

  • Bespreken van de opdracht

    Nadat wij de opdracht hebben voltooid, nemen wij u persoonlijk mee door de bevindingen. Hierbij zullen we ook het verloop van de opdracht zelf evalueren en zaken als de doorlooptijd, aanlevering van stukken en feedback met betrekking tot de opdracht.

  • Rapportage

    Voor optimaal inzicht rapporteren wij onder anderen via een digitaal portaal. Alle bevindingen en van toepassing zijnde documenten zijn daar te vinden. Uiteraard kunnen wij u de stukken ook mailen of via de post naar u verzenden. De laatste stap is het het plannen van het volgende bezoek weer voor de komende periode.